Toimitusehdot2020-04-30T11:23:23+00:00

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 20.01.2020 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Uudenmaan Partiopiiri, y-tunnus 0280609-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta suomenkolibri.fi/valkama2020 ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeron
  • pankkitilinumeromme FI87 5358 0640 0071 98 OKOYFIHH
  • laskun loppusumman

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit (Visa ja Mastercard).

——————–

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Checkout Finland Oy, Y-tunnus: 2196606-6
Eteläpuisto 2, 33200 Tampere

Puhelin: 0800 552 010
www.checkout.fi

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

——————–

Toimitus ja tilaaminen

  • Tilauksen voi tehdä verkokaupan kautta.
  • Tilaus katsotaan hyväksytyksi kun asiakas on maksanut tilauksensa.
    Asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa tilausta. Mikäli asiakas havaitsee virheitä tai puutteita, on hän velvollinen ilmoittamaan niistä välittömästi Suomen Kolibri Oy:lle (puh. 044 0730 555 tai shop@suomenkolibri.fi).
  • Tuotteet toimitetaan ilmoitettuun osoitteeseen kaupan ehtojen mukaisesti. Kuljetus tapahtuu alihankintana itsenäisen rahdinkuljettajan toimesta ja vastuulla.  Yleisimmin käyttämämme kuljetuspalvelu on Posti.  Mikäli sinulla on oma kuljetustapatoivomus, ilmoita se tilauksen yhteydessä.
  • Tuotteiden omistusoikeus siirtyy Asiakkaalle kun tuotteita koskeva kauppahinta ja muut kulut, kuten toimituskulut ovat kokonaisuudessaan suoritettu.
  • Vaaranvastuu tuotteista siirtyy kokonaisuudessaan Asiakkaalle kun tuotteet on luovutettu asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen.

Laskutus ja hinnat

  • Tuotteiden hinnat ovat ilmoitettu verkkokaupan sivulla, hinnat ovat ilmoitettu euroina sisältäen arvonlisäveron (alv 24 %).
  • Toimituskulut laskutetaan kiinteän toimituskulun mukaan ellei kyseessä ole ennakkomyynnin aikana tehty tilaus leirille. TOimituskulun hinta on ilmoitettu euroina sisältäen arvonlisäveron (alv 24 %).

Toimitusaika

  • Tuotteet voi tilata ennakkotilaus vaiheessa pakettiautomaattiin, tai leirille.
    Kotiin tilattujen leirituotteiden toimitukset alkavat viikolla 21. Verkkokauppa sulkeutuu 4.5. päivän päätteeksi ja avautuu myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.
    Leirille tilatut tuotteet toimitetaan ennakkotiedoista poiketen noutona erikseen sovittavasta paikasta touko-kesäkuussa. Noutopisteestä ja ajoista ilmoitetaan erikseen tilaajille ja sovitaan nouto.

Virheelliset toimitukset, vahinkojen korvaaminen

  • Asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa tilatut tuotteet välittömästi toimituksen jälkeen.
  • Mikäli Asiakas havaitsee puutteita tai virheitä, on Asiakkaan reklamoitava asiasta välittömästi Suomen Kolibri Oy:lle (puh. 044 0730 555 tai shop@suomenkolibri.fi) tai viimeistään 8 päivän kuluessa siitä kun tuotteet on vastaanotettu.
  • Mikäli tuotteessa on havaittu virhe, on toimittajalla oikeus valintansa mukaan korjata virhe tai tehdä uusi toimitus.
  • Palautuksesta on sovittava erikseen Suomen Kolibri Oy:n kanssa.

Huomioiden COVID-19 aiheuttamat mahdolliset vaikutukset, esim. leirin peruuntuessa pätevät seuraavat menettelytavat alkaen 19.3.2020:

  • Asiakkaalla on 14vrk puitteissa oikeus peruuttaa kauppa tuotteen tilauspäivämäärästä.
  • Mikäli toimittaminen leirille ei ole mahdollista, järjestämme vaihtoehtoisen toimituksen.
  • Mikäli tuotetta ei jostain syystä pystytä toimittamaan, asiakkaalla on oikeus saada rahansa takaisin tilauksesta.

Ylivoimainen este

  • Kumpikaan osapuoli ei ole vastuussa vahingosta, joka aiheutuu selkeästi osoitettuna ylivoimaisesta esteestä.
  • Ylivoimainen este voi olla esimerkiksi työtaistelutoimenpide, sota, sulku, tulipalo, tapaturma, luonnonkatastrofi, yleinen liikenteen tai maksuliikenteen.
  • Keskeytyminen, tehdas/tavarantoimittaja ei täytä toimitusvelvollisuuksiaan tai muu vastaava tilanne, johon kummallakaan osapuolella ei ole mahdollisuutta vaikuttaa.

Sovellettava laki ja oikeuspaikka

  • Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.
  • Osapuolten erimielisyydet pyritään ratkaisemaan aina neuvottelemalla, mutta mikäli asiassa ei päästä sovinnolliseen ratkaisuun, ratkaistaan riidat Tampereen käräjäoikeudessa ensimmäisenä oikeusasteena.
  • Suomen Kolibri Oy:lla on oikeus niin halutessaan nostaa kanne myös Asiakkaan kotipaikan alioikeudessa.